Newsy

Jak zapisać się na kurs z automatyki płatny za darmo?

Jest sposób! W zasadzie Ciebie nie musi to kosztować nic, ale są osoby, które chętnie zainwestują w Twój rozwój! Wiesz już o kim mowa?

Tak! Chodzi o Twojego pracodawcę.

Wielu naszych kursantów online już dawno o tym pomyślała. Po prostu zapytali swojego przełożonego, czy nie kupi im takiego kursu na firmę.

Można to uargumentować na wiele sposobów: 

  • Chcę się szkolić, aby lepiej wykonywać swoją pracę.
  • Inwestując we mnie, tak naprawdę inwestujecie w firmę. Im więcej umiem, tym więcej zrobię dla firmy.
  • Chcę wykonywać coraz więcej zleceń, przez co firma na tym zarobi.
  • Będę szkolił się po godzinach.
  • Nie muszę jechać do innego miasta na szkolenie.
  • Nie muszę brać wolnego, aby się szkolić.
  • Jeśli pracujesz na Utrzymaniu Ruchu: “Zrobię szkolenie między awariami”.
  • Po kursie będzie test, który zweryfikuję moją wiedzę. Jak otrzymam certyfikat, to będzie dowód, że się nauczyłem czegoś nowego.
  • I tak dalej! Pomysłów pewnie masz już więcej, niż te tutaj wypisane 🙂

O jeszcze jeden, chyba najważniejszy! 

  • Weź kurs na fakturę VAT i wpuść w koszta, wtedy można go kupić za śmieszną cenę.
  • Przykład:
    • Koszt kursu: 598 zł brutto.
    • Po odjęciu 23% VAT: 486 zł netto
    • Po odjęciu 19% podatku dochodowego: 393 zł – faktyczny koszt pracodawcy.

Jak zamówić kurs na firmę? 

  • Sposób 1: Załóż konto na swój e-mail prywatny lub służbowy (niefirmowy). Dodaj kurs do koszyka, przejdź przez zamówienie, a jak dojdzie do płatności, poproś o wprowadzenie danych do zapłaty przez przelewy 24 (bezpieczne płatności – przelew online lub karta).
  • Sposób 2: Wyślijcie nam e-mail z zamówieniem na dany kurs na kontakt@kursyautomatyki.pl, w odpowiedzi wyślemy fakturę proformę do opłacenia. Po przesłaniu potwierdzenia przelewu lub po zaksięgowaniu wpłaty doślemy Wam fakturę VAT oraz kod rabatowy -100% na dany kurs (Pamiętaj, że kod należy zrealizować na Twoje konto, a nie na konto firmy)
  • Sposób 3: Załóż konto na swój e-mail prywatny lub służbowy (niefirmowy). Dodaj kurs do koszyka, przejdź zamówienie wypełniając dane firmy (nazwę, dokładny adres i NIP), wybierz płatność: faktura proforma. Pobierz fakturę proformę, zanieś ją do księgowej w firmie do uregulowania. Po opłacie wyślemy Wam fakturę VAT i udostępnimy kurs na Twoim koncie.

Ważne! 

  • Pamiętaj, aby kurs został aktywowany na Twój e-mail – wtedy otrzymasz certyfikat ukończenia kursu.
  • Pamiętaj, że jeden kurs może zakupić jedna osoba. Nie można korzystać w kilka osób z jednego konta.

Do dzieła!

Kto pyta, nie błądzi! Idź do swojego szefa i zapytaj, czy nie zainwestuje w swoją firmę (Czyli w Ciebie, bo Ty to też firma, prawda?)